Sıkça Sorulan Sorular
  • Siparişimi nasıl takip ederim?

Siparişinizin güncel durumunu Sipariş Takip sayfamızdan e-mail adresinizi ve sipariş numaranızı girerek yapabilirsiniz.

  • Web siteniz üzerinde alışveriş yaptım, ürün ne zaman elime ulaşır?

Siparişleriniz 1-5 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir. Anlayışınız için şimdiden teşekkür ederiz. 

  • Üyeliğimi Facebook kullanarak yapabilir miyim ?

Evet yapabilirsiniz.

  • Aradığım ürünü nasıl bulurum?

www.etichet.com.tr`de yer alan herhangi bir ürüne ulaşmak veya aradığınız bir ürünün www.etichet.com.tr`de bulunup bulunmadığını öğrenmek için kategorileri veya hızlı arama motorunu kullanabilirsiniz. Sağ üstteki Ürün Arama motorunun kutucuğuna yazacağınız anahtar sözcük veya tanım ile tüm mağazamızda arama yapabilirsiniz. www.etichet.com.tr kategorilerinde aradığınız ürünüleri türüne, kullanım alanına, fiyatına, markasına, boyutuna ve hatta rengine göre kolayca filtreleyerek bulabilirsiniz.

  • Telefonda sipariş verebiliyor muyuz ?

Henüz böyle bir uygulamamız bulunmamaktadır.

  • Sipariş listeme seçtiğim ürünleri koyduktan sonra alışverişimi nasıl tamamlarım?

Sipariş vermek için Alışveriş Sepetim sayfasındaki Satın Al butonuna tıklamanız gerekmektedir. Bunu müteakiben Alışveriş Sepetinizde bulunan ürünleri satın almak için gerekli olan bilgileri vereceğiniz 4 aşamalı bir sipariş tamamlama sürecine gireceksiniz. (Satın almış olduğunuz ürünlerin özelliklerine göre bu aşamalar farklılık gösterebilir) İlk aşamada teslimat ve fatura adresinizi ve fatura bilgilerinizi girmeniz gerekmektedir. Daha önceden girmiş olduğunuz adresleri bu sayfada bulabilirsiniz. Bu sayfada isterseniz yeni bir adres girebilir ya da mevcut adreslerden birini seçebilirsiniz. İkinci aşamada sizden teslimat için seçeceğiniz Kargo yöntemleri, ücretleri ile birlikte sunulacaktır. Üçüncü aşamada ise ödeme yapabileceğiniz yöntemler sunulacak ve sizden bir tanesini seçmeniz istenecektir. Son aşamada ise siparişinizin özetini inceleyecek ve son onayı vermeniz gerekmektedir. Bu sayfada alışveriş sepetinizi, teslimat veya fatura adresinizi, nakliye şeklini ve ödeme şeklini değiştirebilirsiniz. Bu işlem de sona erdikten sonra siparişinizin bize başarıyla ulaştığına dair bir bilgilendirme yazısı çıkacak ve sipariş numarası tarafınıza bildirilecektir.

  • Telefon için aplikasyonunuz var mı ?

Evet böyle bir aplikasyonumuz mevcuttur. Google Play ve Ios üzerinden indirebilirsiniz.

  • Hangi kargo firmasıyla gönderim sağlıyorsunuz?

Siparişleriniz Yurtiçi kargo firması ile gönderilmektedir.

  • Farklı kargo firması ile siparişimi gönderebilir misiniz?

Şu an sadece Yurtiçi Kargo ile çalışmaktayız.

  • Kargo Ücreti ne kadar?

Web sitemiz üzerinden yaptığınız 800,00 TL ve üzeri alışverişleri Yurtiçi Kargo ile ücretsiz olarak gönderim sağlıyoruz. 800,00 TL altındaki siparişlerinize 80,00 TL kargo ücreti yansıtılır. Kapıda Ödeme siparişlerde 60,00 TL işlem tutarı ayrıca faturaya yansıtılacaktır.

  • Kapıda ödemelerde neden ücret alınıyor ?

Bu ücret kargo firmasının sunmuş olduğu hizmete dair alınan ücrettir.

  • Ürünümü kapıda kontrol edip alabilir miyim ?

Kapıda ödeme seçeneği ile yapılan alışverişlerde, ürünün ücretini kargo kuryesi teslim almadan, paketi açmanıza izin vermeyecektir. Bu nedenle burada ki prosedür; ürünün ücretini kuryeye teslim ettikten sonra kargoyu teslim almanız olacaktır.

  • Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

Web sitemiz üzerinden kapıda ödeme,kredi kartı ve banka havalesi ile siparişinizi verebilirsiniz.

  • Sitenizden kredi kartımdaki puanları kullanabilir miyim ?

Şu an için henüz böyle bir uygulamamız yoktur.

  • İndirim kuponumu/hediye çekimi nasıl kullanabilirim ?

Cevap: 1 - Kupon kodlarınızı kullanabilmeniz için öncelikle üye girişi yapmanız gerekmektedir. Üye girişi sayfasına sitemizin sağ üst kısmında bulunan butonlardan erişebilirsiniz. Üye Girişi yapınız Eğer üyelik kaydınız yoksa aynı sayfadan "Yeni Üyelik" butonuna tıklatınız. Üye Girişi yapınız 2 -Satın almak istediğiniz ürünü ya da ürünleri seçiniz. Ürününüzü seçiniz 3 - Seçtiğiniz ürünleri Boy/Beden/Numara seçiminizi yaptıktan sonra "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak sepetinize ekleyiniz. Sepetinize ekleyin 4- Alışveriş Sepeti ekranının sağ üst köşesindeki kutucuğa Kupon Kodunuzu yazdıktan sonra "Kaydet" butonuna tıklayınız. Kupon kodunuzu yazın 5 -İndirim kuponunuzun geçerli olduğu ürünlerin üzerinde turuncu renkle "İndirim kuponunuz bu ürün için geçerlidir" ibaresi belirecek ve bu ürünlerin toplam bedelleri genel toplamlar kısmında yine turuncu renkle belirecektir. Eğer kuponunuz fiyat limitli ise örneğin 100TL ve üzerindeki alışverişler gibi, kupon için geçerli ürünlerin toplamı 100TL ve üzerinde bir toplam fiyatta olmalıdır. Aksi halde İndirim tutarı 0TL görünecektir. Eğer toplam tutarı indirim kuponunuzun özelliğine göre örn 100TL üzerine çıkartırsanız (başka ürün ekleyerek yada adet arttırarak) indirim kuponunuzun uygulayacağı indirimi görebilirsiniz. Tutara dikkat ediniz.6 -İndirim kuponunuzun uyguladığı indirim oranını gördükten sonra "Satın Al" butonuna tıkayıp siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Satın alma işlemine devam edin! İndirim kuponunuz siparişinizi tamamladıktan sonra kullanıldı olarak işaretlenecektir. Mutlu alışverişler dileriz 

  • Değişim işlemim ne zaman yapılır?

Değişim için gönderdiğiniz ürün tarafımıza ulaştıktan sonra 5 iş günü içerisinde yapılmaktadır.

  • Ürün elime ulaştı, fakat bedeni uymadı ne yapabilirim?

Sipariş ettiğiniz ürüne ait beden stoklarımızda mevcut ise, değişim talebinizi ilettiğinizde elinizdeki ürünü faturası ile birlikte anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi kargo ile ücretsiz olarak göndermeniz gerekiyor. Ürün tarafımıza ulaştığında kontroller yapılarak, yeni ürünün tarafınıza 5 iş günü içerisinde gönderimini sağlayacağız.

  • Sipariş etiğim ürünü beğenmedim/almaktan vazgeçtim nasıl iptal edebilirim.

Ürün kullanılmadı ise eğer 14 gün içerisinde anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi kargo ile tarafımıza ücretsiz olarak göndererek iptal talebinde bulunabilirsiniz.

  • Ürünü değiştirmek&iade etmek istiyorum faturasını kaybettim sorun olur mu ?

Herhangi bir sorun teşkil etmez. Değiştirmek&iade etmek istediğiniz ürünü bir not/dilekçe ekleyerek bize Yurtiçi kargo ile ücretsiz göndererek talep de bulunabilirsiniz.

  • Aldığım ürünü iade etmek istiyorum ama farklı kargo ile göndermek istiyorum olur mu ?

Sadece Yurtiçi kargo ile anlaşmamız vardır, diğer kargo şirketleri ile anlaşmamız olmadığı için kargo ücretini kendiniz ödemeniz koşulu ile kargonuzu gönderebilirsiniz. Aksi takdirde kargo teslim alınmaz.

  • 14 Günü geçti ama ürünü kullanmadım iade & değişim yapabiliyor musunuz ?

Kullanılmamış ve tekrar satılabilir niteliğini kaybetmemiş ürünlerin teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde Cayma Hakkı kapsamında iadesi talep edilebilir. Teslim tarihinden itibaren 14 gün geçen siparişlerin iadesi yapılamamaktadır

  • Garanti kapsamında gönderdiğim ürünün sonucunu öğrenebilir miyim ?

Kullanılmış ürünler üretici firmasına inceleme amaçlı gönderilmektedir. 20 iş günü içerisinde sonuç tarafımıza ulaştıktan sonra sizlere ulaşarak bilgi veriyoruz.

  • Ürünleriniz orijinal mi?

Web sitemiz de satılan tüm ürünler, resmi tedarikçilerinden temin edilmektedir. Sizlere faturasıyla ulaştırılır ve %100 orijinaldir.

  • Ürünün orjinalliğini nasıl sorgulayabilirim ?

Ürünün orijinal olduğunu markaların müşteri hizmetlerini arayarak teyit edebilirsiniz..

  • Siteniz alışveriş yapmak için güvenli midir?/ne kadar güvenlidir?

Kredi kartı ile alışverişlerinizde 3D güvenli alışveriş yöntemi kullanılarak (banka sisteminden işleme sms ile onay) 256 bit şifreleme yapılarak bilgileriniz korunmaktadır.

  • Para iadesi ne zaman yapılmaktadır?

Para iadesi 3 iş günü içerisinde yapılmaktadır.

  • İade taksit taksit mi yapılıyor ?

İade işlemi tarafımızdan tek seferde yapılmaktadır. Biz iade talimatı verdikten sonra banka nasıl ödeme yaptıysanız ( taksitli ya da tek çekim) ödeme şeklinize göre paranızın iadesini gerçekleştirmektedir.

  • Ürün/Ürünler stokta var mı?

Ürün/ürünleri web sitesi üzerinde aktif olarak bedenleri ile görebiliyorsanız. O ürün/ürünler e ait stok mevcut anlamına gelmektedir.

  • Ürün sitenizde kalmamış gördüm yeniden gelir mi ?

Stoklarımızda kalmayan ürünler maalesef tekrar tedarik edilememektedir.

  • Sitenizde stokta var yazıyor ama beden PASİF durumda nasıl alabilirim ?

Pasif durumda olan bedenlerimiz tükenmiş olan beden/numara’ lardır.

  • Ürünleriniz mağazanızda da mevcut mu?

Her ürün tüm mağazalarımızda mevcut değildir. Hangi ürünün hangi mağazada bulunduğunu öğrenmek istiyorsanız lütfen müşteri hizmetlerimiz ile irtibata geçiniz.

  • Kargoya verildi diyorsunuz ama neden bana bilgi gelmedi ?

Sitemiz üzerinden hesabım bölümüne giriş sağlayarak ya da sipariş takip linkine tıklayıp eposta adresinizi ve sipariş numaranızı girerek siparişinizi takip edebilir ve kargo numaranızı görebilirsiniz.

  • Ürünleriniz neden bu kadar uygun, orjinal değil mi?

Tüm bayiler gibi bizimde satış fiyatlarımız aynı. Sadece kampanya dönemlerinde indirim yaptığımızdan fiyatlar daha uygun seviyelere gelmektedir.Bizlerde her firmada olduğu gibi belli dönemlerde sezonluk kampanyalar ya da indirimler yapmaktayız.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR